Alla inlägg under augusti 2012

Av Zandra Johansson - 31 augusti 2012 23:08

Hela tiin.. Känns som att jag skulle kunna sova hur mycket och länge som helst..! Men det spelar ingen roll jag blir liksom inge piggare.. I morgon blir det jobb :-) då kanske man blir lite piggare :-) hoppas på det! :-) har haft febben o rickard här på besök ikväll :-) spelat lite wii o bara varit :-) gött se! :) nej nu får det bli ett bad och sen sova! :-) natti natti <3

Av Zandra Johansson - 16 augusti 2012 23:02

Har vi vart på nu ikväll.. Jag mamma pappa nina hanna monika andrej illona o hennes gubbe firade lucas på hans stoora dag... :) vilket var väldigt uppskattat! :) åhh sååå god mat! O tårtan nina gjort.. Såå fiin! O vilket trevligt gäng! Pojkarna gled runt o lekte men efter ett tag så somnade philip i sin vagn.. :-) colin charmade alla som vanligt.. :) så nu får det bli sängen så man orkar göra nått i morgon oxå... :-) natti på er <3

Av Zandra Johansson - 14 augusti 2012 21:15

Går mot sitt slut.. Jä sitter på trappa o tar kvällsröken. Jobbat hela dagen och sen gjort lite nödvändigt här hemma. Hörd dä skull bli fint väär vecka ut! :-) dä tycker ve öm! :-) imöra jobber jä bar mella 8-14 så då hoppas vi på sol! :-) då ska jag banne mig tvätta våra täcken och kuddar :-) sen så får vi fortsätta med vårat pyssel ute :-) och inne! :-) idag så sa philip att han skulle sluta med blöjan, och sover därför utan :) ska bli spännande o se hur det går :-) jag har lagt drag i hans säng om det händer en olycka. :-) Nej nu får det bli sängen för i möra väntas jobb :-) ha dä gött! Natti

Av Zandra Johansson - 13 augusti 2012 08:42

Idag är vi lediga! Och jag hade sett fram emot att få soova! Men de tyckte inte ronny! För han ringde vid 6.15 !!! Sen tog de inte länge förens de små hoppade upp.. Jag och colin har suttit ute på "uteplatsen" och druckit morgon kaffe :-) myys! Nu ligger dom framför tvn o slappar ;-) tvättmaskinen ska få jobba idag! :) tänkte att jag skulle byta i sängarna ;-) igår fick vi besök av två söer :-) dä va en opplevels dä og....

Av Zandra Johansson - 11 augusti 2012 22:46

Sitter ute på framsidan hemma o njuter av värmen som faktiskt innfinner sig! Lovley!! Imöra fyller vännen i livet år <3 o inte är han hemma heller! :( men ja har bytt jobb pass så dä spelar ingen roll. Så i möra går ja 7-10 o 16-21.. Ikväll är ninis med mig hem :-) pojkarna sov så de är kvar hos mamma :( men då slipper ja väcka dom t möran :) nej nu ska vi wiia en stund sen sova :-) natti!

Av Zandra Johansson - 11 augusti 2012 10:52

Innan vi ska åka sa ja till philip... Det blev såhär fint!

Av Zandra Johansson - 10 augusti 2012 23:50

Idag har det verkligen gått i ett :-) jobb 8-19 körde direkt hem och hämtade de små hos mamma<3 sen vidare hem till vårat place slängde i killarna lite kvällsmat o sen i säng med dom :) efter det gick jag och letade fram min symaskin! Hör och häpna! :-) sydde lite på prov, och slängde ihop nya gardiner! :-) nöööjd! När tid finnes ska jag sy dukar av samma tyg :-) det blir inget i häljen men kanske månda :-) vi får se :) i torsdags så skulle jag ha haft en ledig dag, men icke sa nicke. Fick rycka in i hemtjänsten och göra ett pass mellan 7-15. Hämta de små från dagis o sen slappa vi :) mammi va trött :) lörda-sönda ska ja iväg o jobba i hemtjänsten igen :-) jobba bör man annars dör man :-) haha ja ligger o lyssnar på polski som har värsta festen! Haha gud va de lever apa! :-) de sjunger o skrattar :-) de har det nog trevligt :) nej nu får det vara för ikväll, nu ska jag sova. Så ja hinner tvätta det sista innan jobbet i morgon :-) Kärlek&Respekt!

Av Zandra Johansson - 7 augusti 2012 22:43

Och nu väntar två dagars ledighet :-) fast i morgon blir det väl hela dagen i karlstad... :-) idag har det varit jobb från 8-19 :-) efter det drog jag och hämtade bröderna blom :-) sen drog vi till östmark. Hjallis fällde några sköna kommentarer o hannes förklarade för lillebror vart han var innan han hamnade i mammas mage ;-) sen skulle killarna med hit och sova ;) så det blev full sängen i natt ;-) nej dags att ladda batterierna inför morgondagen :) bajbaj fränds

Presentation


Jag är inte du

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards